Češi objevili nový způsob nákupů přes internet – nechávají si platit za své nákupy

Čtvrtek, 17. říjen, 2013
Webmaster
počet komentářů (0)
eRabat.cz

Na českém internetu se objevují nové nákupní galerie, které svým zákazníkům vrací peníze z jejich nákupů. Zní to neuvěřitelně, ale je to tak! Češi se dnes nespokojí jen se slevovými portály, chtějí víc, zatoužili po dalších slevách a nové nákupní portály jim je nabízí.

Češi se naučili, že není třeba utrácet horentní sumy, aby si užili prodloužené víkendy, luxusní večeře, nebo zakoupili zajímavé zboží za více než polovinu původní ceny. Svět slev nyní zaznamenává další vrchol, z něhož jsou zákazníci nadšeni. Slevové portály, které v rekordním čase získaly tisíce nadšených uživatelů, se dnes ochotně stávají partnery nových, progresivnějších společností, které umí jejich, již tak levné nabídky ještě více zlevnit. Navíc zde zákazníci naleznou slevy i na zboží, jako je elektronika, spotřební zboží, oděvy a podobně, prostě vše, co se dnes na internetu kupuje a co doposud nakupovali za plné ceny přímo z e-shopů.

Co vlastně nové portály zákazníkům nabízí? Například eRabat.cz vrací svým zákazníkům část z ceny zboží, kterou při nákupech na internetu zaplatili. Ptáte se, kde na to berou peníze, proč to všechno dělají a kde je potom jejich zisk? Odpověď je prostá, portál na sebe naváže velké množství obchodníků, od nichž inkasuje provize za nákupy. Tím, že svým zákazníkům část ze své provize vrátí, vytváří pro ně zajímavý věrnostní program. Uvedené slevy se tak neodčítají z ceny zboží v momentě nákupu, ale po jeho uskutečnění jsou připsány zpět na registrovaný účet na www.erabat.cz. Tyto peníze si pak každý zákazník sám snadno převede na svůj běžný účet v bance. Nutno říci, nejedná se o žádnou převratnou novinku, v západní Evropě a USA je tento výhodný způsob nakupování velmi oblíbený a je jen otázkou času, než se zabydlí i v Čechách.

 

eRabat_mimca.jpg

 

Helena P. podnikatelka z Prahy a René M. nezávislý finanční odborník otestovali služby eRabat.cz a podělí se s vámi o postřehy a tipy na nákup, který vám pomůže ještě více ušetřit.

Helena popisuje svoje zkušenosti:,,Strán­ky portálu www.erabat.cz hned na první pohled zaujmou příjemnou jednoduchou grafikou. Přes velká tlačítka se dostanete do sekcí, které nás zajímají nejvíce. Vybrat můžete konkrétní e-shop, do kterého přes přihlášení pokračujete, nebo jdete přímo do katalogu zboží. Jako ženě mi tento způsob vyhovoval nejvíce. Vyhledané zboží mělo jak porovnání cen, tak vyznačené částky vrácených peněz.

Nutno říci, že nabídka je opravdu pestrá. Kromě zboží lze využít slevy při již tak výhodném internetovém pojištění a získat dalších 7% z ceny pojištění zpět. Příjemným překvapením pro mne byla také sleva CK, kde jsem mohla uplatnit dalších 2 – 5 % na již zlevněné last minut zájezdy. Připojily se také zážitkové programy
a mobilní operátoři, kde T-Mobile překvapil slevou 50% na první měsíční paušál, při pořízení nové smlouvy. Opravdovým hitem jsou pak všechny slevové portály, kde se hraje o další slevy až 5% na již zlevněné nabídky.“

René potvrzuje: ,,Pravda, nenašel jsem na www.erabat.cz všechny své oblíbené obchody, ale našel jsem tu všechny velké nákupní portály v čele s Mall, Vltavou, Kasou, nebo Parfémy.cz, a ze slevových portálů například Zapakatel, nebo Kupon plus a další. René potvrzuje:,,S ná­kupem jsem byl spokojen, odnesl jsem si víkendový pobyt v Mariánských Lázních, vyřídil, povinné ručení na příští rok, a objednal Silvestrovský pobyt na horách pro celou rodinu. Na mém účtu se připsalo 2700 Kč.“ Také Helena si nákupy pochvalovala, nakupovala u svých oblíbených e-shopů a navíc získala peníze zpět do věrnostního programu eRabat.cz.

Helena i René zhodnotili služby na www.erabat.cz jako uživatelsky příjemné. Na jedné adrese našli asi 300 e-shopů a dalších prodejců s přidanou hodnotou dalších slev. Cílem portálů jako je eRabat.cz, je otevřít další možnosti nákupů na internetu a přitom nenarušit již vytvořenou loajalitu zákazníka k jeho oblíbeným obchodům. Další sleva navíc je chytrým tahem, který se bude zákazníkům v době neustálého zdražování hodit.

 

 

 

Pozn. redakce: Článek obsahuje reklamní sdělení.

Pokud se chceš zapojit do diskuze, musíš se nejprve přihlásit, pokud tu ještě nemáš účet, tak se nejprve zaregistruj.




Vyhledávání
* Povinné pole